Пломбування каналів

Лікування та пломбування каналів зуба: складно, але надійно

Коли йдеться про зуби, ми зазвичай уявляємо собі усмішку. Втім, усмішка – це значною мірою “додатковий ефект”, адже зуби мають багато різних функцій: вони обробляють їжу, беруть участь у формуванні звуків, допомагають висловити емоції, є невід’ємною частиною зовнішності.

Виконувати стільки функцій зубам допомагає дуже складна анатомія, частиною якої є кореневі канали – це простір всередині кореня зуба, тобто, тієї його частини, яка прихована під яснами.

“Верхні”, поверхневі частини зуба при карієсі чи інших ушкодженнях тканин лікувати легше, але далеко не завжди вдається уникнути ускладнень. Найпоширеніші з них – проблеми із зубними каналами.

Чому відбувається запалення зубних каналів (пульпіт)?

Пульпіт – це запальний процес, який "дістався" зубних каналів. Запалення зубних каналів може
бути спричинене різними факторами:

• дентин зуба зруйнувався після гострої стадії карієсу;
  • зуб був пошкоджений механічно;
  • зуб неправильно або недостатньо професійно лікували;
  • запалення виникло як реакція при супутніх захворюваннях (наприклад, при пародонтиті).
Чому відбувається запалення зубних каналів (пульпіт)?

Чим небезпечний пульпіт зуба?

Зазвичай гострий пульпіт – це недолікований (або взагалі залишений без лікування) карієс. З назви хвороби зрозуміло, що запальний процес вражає пульпу зуба, тобто, зубні канали. Особливість недуги – напади болю, який посилюється вночі. Біль може починатися як під впливом їжі або температури, так і безпричинно. Гострий пульпіт, симптоми якого ігнорують, звичайно, нікуди не дінеться, і з великою ймовірністю переросте в хронічний пульпіт.

Лікування пульпіту

Лікування пульпіту передбачає кілька етапів:

• видалення коронкової частини нерва
  • видалення нервів з каналів
  • обробка каналів антисептиком
  • розширення і формування каналів спеціальними інструментами
  • обтурація (пломбування) каналів
  • рентген-контроль виконаної роботи

Мабуть, не варто нагадувати, що значно простіше не допустити пульпіту, ніж його лікувати. Але якщо така необхідність виникла, фахівці нашої клініки нададуть швидку та якісну допомогу, застосовуючи для пломбування зубних каналів найкраще обладнання та найсучасніші матеріали.

Лікування пульпіту